Záruka a reklamace

Jak správně postupovat v případě reklamace? 

  

1) Zboží chci vyměnit 

Kontaktujte nás prosím na info@modello.cz se svým požadavkem a pokud to bude možné, budeme se Vám snažit vyhovět a poslat Vám požadované zboží. Až budete posílat balík zpátky, pečlivě ho prosím zabalte, aby nedošlo k jeho poškození. Při výměně zboží počítejte prosím s tím, že budete hradit náklady za dopravu. 

 

2) Nekompletní, nebo špatná objednávka

Obdrželi jste zboží, které neodpovídá Vaší objednávce, nebo je nekompletní? Obraťte se na nás prosím na info@modello.cz a my situaci okamžitě začneme řešit. Uveďte prosím všechny potřebné detaily, včetně čísla objednávky, abychom chybu byli schopni dohledat a napravit.

 

3) Zboží bylo poškozeno během přepravy

Pokud je obal zjevně porušený, zkontrolujte si obsah hned na místě. Pokud bude poškozeno zboží tak zásilku nepřebírejte a reklamujte jí hned na místě dopravci. Také nás prosím informujte na info@modello.cz. Pokud máte možnost, určitě si poškození vyfoťte.

 

4) Zboží chci vyreklamovat v rámci zaruční doby (2 roky)

Potřebujete zboží vyreklamovat během dvouleté záruční doby? Vyplňte prosím reklamační formulář a s přiloženým dokladem o koupi zboží zašlete na adresu níže. Ihned jak nám zboží dorazí Vás budeme informovat a nejpozději do 30 dní Vaší reklamaci vyřídíme. 

 

 

Reklamované zboží zasílejte na níže uvedenou adresu  spolu s přiloženým dokladem o koupi a tímto vyplněným formulářem

 

GEOX - Karlovy Vary

T. G. Masaryka 19, 360 01 Karlovy Vary

Karlovy Vary

36001

Zpět do obchodu